CHESTIONAR PRIVIND SATISFACȚIA PACIENTULUI

- SPITALIZARE CONTINUĂ - MARTIE 2025

Acest chestionar este menit să ne sprijine în ameliorarea performanței activității spitalului; răspunsurile la acest chestionar rămân anonime.

1. Când ați intrat prima dată în această unitate ce impresie v-ați făcut?

Alegeți trei cuvinte care descriu cel mai bine situația:

2. Situația din unitatea de primire, v-a modificat starea de spirit?
3. Cum ați ajuns să apelați la internare pentru spitalul nostru? (Bifați una din variantele de răspuns)


4. Sunteți la prima internare sau la o reîntoarcere?
5. În cadrul acestei internări, puteți spune că:
DA NU
P1. Ați fost primit cu amabilitate de la început?
P2. Ați fost condus la explorări?
P3. Ați făcut baie la internare?
P4. Ați fost informat pe înțelesul dvs. despre boală, tratament, prognostic?
P5. Ați adus medicamente de acasă?
P6. Fiolele s-au deschis în fața dvs.?
P7. Ați sesizat orice formă de condiționare a îngrijirilor de care ați avut nevoie?
P8. Ați simțit nevoia să recompensați prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenție din partea acestuia?
6. Apreciați pe o scală de la 1 la 5 calitatea serviciilor menționate mai jos primite de către dvs.
Serviciul Foarte slab Slab Acceptabil Bun Excelent Nu știu
Atitudinea personalului la primire
Atitudinea personalului pe parcursul șederii dvs. în unitate
Îngrijirea acordată de medic
Îngrijirea acordată de asistente
Îngrijirea acordată de infirmiere
Aspectul / calitatea patului, lenjeriei, efectelor
Calitatea meselor servite și a serviciului de distribuire
Calitatea condițiilor de cazare – salon (dotare, facilități)
Calitatea grupurilor sanitare (băi + WC)
Curățenia în ansamblu
7. Cum apreciați calitatea comunicării cu personalul care v-a acordat îngrijiri?

8. Care este părerea dumneavoastră despre ambientul spitalului?

Privind aspectul salonului:

Privind aspectul spațiilor comune (hol, toalete):

9. Ținând cont de toate cele menționate mai sus vă rugăm să ne spuneți: Cât de mulțumit sunteți/ați fost?
Foarte nemulțumit Parțial nemulțumit Nemulțumit Parțial mulțumit Foarte mulțumit
10. Dacă ar fi să aveți nevoie de un serviciu medical disponibil în această unitate v-ați întoarce aici?
Sigur NU Mai degrabă NU Poate da/poate nu Mai degrabă DA Sigur DA
11. Dacă un apropiat, un prieten sau altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care știți că este disponibil aici i-ați recomanda să vină?
Sigur NU Mai degrabă NU Poate da/poate nu Mai degrabă DA Sigur DA
12. După toată această perioadă petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte? Ce v-a plăcut cel mai mult?
Dar negativ? Ce nu v-a plăcut?
13. Elemente de socio-demografice

D1. Sexul:

D2. Vârsta:

D3. Mediul de rezidență:

D4. Ultima școală absolvită:

D5. Starea civilă:

Instrucțiuni pentru completare:

NOTĂ: Colectarea informațiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor Legii nr. 190/2018, cu modificările și completările ulterioare, privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

Vă rugăm ca după completarea chestionarului să aveți amabilitatea de a-l depune în cutia poștală a pacienților dispusă pe holul secției medicale în care ați fost internat/ă, în regim de spitalizare continuă, în proximitatea sălii de tratamente.

Respectivele cutii poștale sunt inscripționate cu o etichetă pe care este înscris: „Colectare chestionare de evaluare a satisfacției pacienților – internare continuă”

Bună ziua, cu ce vă putem ajuta?